Grafika, ilustrace, animace

Co je branding?

Asi nejjednodušší je říct, že branding je ve výsledku to, jak na lidi působíte.

 

To znamená, co vytváří například 1. dojem o vás?

  • Logo
  • Vizitka
  • Styl profilování na sociálních sítí
  • Podoba webu
  • Podoba obalů vašich produktů
  • Newsletter
  • Komunikace ( Vykání, tikání, uvolněnější komunikace, formální komunikace )
  • Styl letáků, plakátů katalogů a jiných tiskovin a prezentací

Logo je začátek všeho, je to vaše hlava podniku.

A tak jako pasují učesané vlasy nebo opečovávaná tvář k pořádnému člověku, stejně tak patří designově čisté logo k profilu věrohodné firmy.

Jak začít? ( Ve zkratce)

První část začíná u stanovení publika, toho koho chcete nejvíce oslovovat, výběr skupiny lidí, která pro vás má ten největší význam.

Dále uvědomění si, jakou zvolit komunikaci, jestli se chcete odlišovat a jakým způsobem. Vše jde ruku v ruce. Pro logo je důležité, aby korespondovalo s tím co bude následovat a dávalo tak vše smysl.

Obsah základního stanovení brandu

LOGO, je obličejem celé vaší značky a jedním z nejdůležitějších prvků.

BARVY, jaké barvy vás budou obklopovat ? I to je důležité pro okamžité rozpoznání značky nebo určitou skupinu lidí.

TYPOGRAFIE, text může hrát hlavní i vedlejší roli, záleží jen na vás a vašich cílech.

Další stanovení brandu

STYL komunikace na sociálních sítích, tak aby to pro vaší cílovou skupinu bylo přijatelné a vnímali vás tak, jak mají a vám to podpořilo prodeje...

Základní společné prvky pro online reklamu, styl webu, bannerová reklama nebo jen ikona, lišta do videa a podobné...

Základní společné prvky pro offline reklamu, od vizitek až po letáky, plakáty...